Mariana Sörlin

2012-11-01
22:10:49

Torsdag!
I tisdags hade vi min fina Mossi & Nickis på middag, supertrevligt. :) Helt plötsligt var onsdagen över & torsdagen här. När jag kom hem från jobbet var det mörkt & tyst här hemma, ingen liten guldklimp som välkomnade en hem. Han är ju hos sin mormor & morbror & härjar för fullt. :) Så jag svidade bara om lite snabbt innan Emmelie & lilla Hugo plockade upp mig. Skräpmat & vagnköp stog på schemat. :) Jag vill inte påstå att jag är speciellt effektiv & duktig på kvällarna när Didrik har krypigt i säng. Ron att sitta på arslet när han inte är hemma är svår att hitta. :P Både snabeldraken & moppen fick sig en omgång. Hade klockan inte varit så jäklarns mkt hade tvättmaskinen startats. :D Men innan den är färdig har jag somnat för länge sen!
 
Puss Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: