Mariana Sörlin

2012-10-24
19:50:08

<3
För evigheters evigheter sen drog vi på oss en förkylning som ALDRIG verkar vilja ge sig! Jag skulle verkligen inte klaga om dessa baciller väljer att lämna vårt hem. :D Just nu händer det inte så mkt i mitt liv, eller det beror på hur man ser det. :P Jag jobbar, (som om ni inte har hört den förr), spenderar halva min lediga tid åt att ränna på vårdcentralen & labb uppe på NUS, myser & busar i massor med den finaste guldklimp jag har. :) ♥ Men det bästa av allt är att jag har börjat övningsköra med Tobbe & tagit mig tiden till lite egen tid. :D I all röra är det rätt lätt att tappa bort sig själv. Nu ska jag skynda mig & sno favvo platsen i soffan för nyaste sons ska nämligen ses. :)
 
                                                                                                                 Puss Puss

Kommentarer:
#1: Therese

hur går det att köra då? :)

Svar: Jag är ju en naturbegåvning. ;) Köra kan jag, det är bara den där satans teorin. :P Övningskörningen kanske kan peppa en till att börja plugga. :D
Mariana

2012-10-24 @ 21:00:21
#2: Therese

haha ja teorin är dryg men har man väl börjat så går det rätt ok.. har ni bonniers trafikskola på datorn? är ju helt ok att bara sitta o nöta en massa prov tills det sitter ;)

Svar: Steve kan fixa det till min dator har han sagt iaf. :D Jag måste bara komma igång. :)
Mariana

2012-10-25 @ 20:53:20
#3: Therese

Guld värt att ha körkort.. Speciellt för dig som gärna vill hälsa på folk utanför stan.. Sen underlättar det ju en del vid handling osv om en av er jobbar.. :)

Måste komma o hälsa på snart! saknar er alla :)

Svar: Ett körkort skulle innebära stor frihet. :D Ja det tycker jag att du/ni ska göra. :D
Mariana

2012-10-27 @ 20:12:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: