Mariana Sörlin

2012-09-26
20:27:23

Full fart spar tid!
Efter två dagars ledighet åkte jag mot jobbet imorse. Så fort jag gjort mina timmar plockade mina hjärtan upp mig & vi brummade iväg på IcaMaxi. Varför vi valde att åka & handla just idag förstår jag inte. :/ För varken kyl eller frys ekade speciellt mkt.. För hur dum smart får man vara när man åker & handlar en lönings dag mitt i middagstid?! :P Sonen var överallt & ingen stans medans han snabbt tryckte i sig bananen han fick på fruktavdelningen. :) Som för övrigt var slut innan vi ens tagit oss förbi osten.. När vi kom hem slängde vi ihop lite lax & potatis, packade upp alla varor & körde dammsugaren. Även räkningarna är betalade, golven skurade & sonen badad & nerbäddad i sin säng. :) Själv sitter jag nu här som en liten grön duracellkanin & hittar inte av knappen! Man kanske ska ta med sig stekpannan & krypa ner i sängen?! 
 
 
Puss Puss            

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: