Mariana Sörlin

2012-09-08
18:51:14

I natt vill jag sova!
I förr går for älsklingen iväg & köpte chips & coca cola till filmen han hade laddat hem. :) Så fort vi hade nattat sonen skyndade vi oss ner i sängen & startade filmen. Efter 20 minuter hade vi helt plötsligt en liten chips kastande virvelvind i sängen. :P Men igår lyckades jag faktiskt lägga han i sin egen säng, vilken lycka. :) Men den varade inte länge.. Grannarna var visst tvungen att tappa vad som lät som ett bowlingklot i golvet. Så även denna kväll slutade med att jag byggde ett fort i sängen & kröp ner med mitt super ledsna bustroll. Jag vet inte hur många gånger jag vaknade av ett finger i näsan, ögat eller munnen. Att smälla fast lill rumpan rätt i mammans ansikte var även det en av nattens alla aktiviteter. & att han är en djävul på att prata fick jag allt höra. Nån stans strax efter 3 gav jag upp & spelade död! För att sen släpa mig ur sängen halv 6 & ta bussen till jobbet. Vilken tur att han fick spendera morgonen med sin mormor & morbror tills hans pappa kom hem. :) För han & jag hade inte varit bästa vänner kan jag lova.
 
Nattens alla äventyr glömde jag i samma sekund som jag såg det stora leendet från bilen när dom plockade upp mig från jobbet. ♥ 
 
Puss          
 

Kommentar:
#1: Therese

Aha! då vet jag vart det är :) får ta en sväng dit nån lunch :)

2012-09-10 @ 10:47:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: