Mariana Sörlin

2012-09-17
21:41:31

<3
Bara för att jag hade min lediga dag idag så regnade det ute. :) Men va gör det?! Vi packade oss bara iväg till öppna för att busa med alla kompisarna & deras fina mammor. :) Min stora lilla kille skulle självklart gå hela vägen hem från busshållplatsen.. In kom vi men blötare än blötast var vi. :P Efter lite käk & ett välbehövt bad var det dax för lill prinsen min att krypa ner i sängen. :) Själv fick jag finbesök av Emmelie, vilket gillades. Vi såg filmen Magic Mike & käde min supergoda hallon & blåbärspaj som var fylld med massvis av vit choklad. :) Filmen var inte så pjåkig den heller! Nu ska jag ut & blåsa bort innan hundarna kissar på sig, sen ska även jag krypa ner i sängen. :) 
 


                                                                                                                    Puss
 
 
 

Kommentar:
#1: Ann-Christin Sörlin

Du får alltid så fina bilder :) Vilka charmtroll...man blir ju alldeles varm i hjärtroten. Längtar till på söndag :)

2012-09-17 @ 23:54:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: