Mariana Sörlin

2012-10-12
18:59:49

Skäms på mig!
Spelar ingen roll hur mkt man än säger åt sig själv att man ska bli bättre på att uppdatera här på blogen. Det går likt förbannat jävligt dåligt. :P Men vad gör man när tiden inte räcker till?! Veckouppdateringar tills allt lugnar ner sig kanske vore nått. :) Vad har hänt sen sist?! Vi har varit ute & unnat oss god mat, öl & bio. :) Superlyckat med egen tid även om jag somnade 5 min in i filmen. ;) Haha! Så imorgon tänker vi göra om & göra rätt, middag, öl & utgång med fina vänner. :) Jag har även fått nya tider för järninfusioner, jag kommer se ut som en sönderstucken pundare innan dom är klar med mig. :/ Stina har även gått igenom besiktningen & Nisse har fått dra ut några tänder. :) Idag vart jag upplockad av min mor & vi for en vända runt på en del affärer i jakt på en askhink & lite annat smått & gott. :) När vi gjort dom viktigaste affärerna Jula, feltema & rusta gav vi upp & gjorde det vi är bäst på. Äta. :D Sen tog vi vårt pick & pack & rullade hem. Nu sover sonen, älsklingen är på jobbet & jag ska mysa ner mig i soffan framför tv. :)
 
                                                                                                                    PussPuss
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: