Mariana Sörlin

2012-10-28
18:59:34

Ny vecka, nya tag!
Jobbhelgen är nu över & jag längtar redan till nästa helg då jag faktiskt är ledig. :) Men först ska jag ta mig igenom veckan fylld med måsten & jobb! Har nu insett på slutet att jag verkligen inte längtar tills Didrik börjar på dagis. Alla dessa kvällar & helger jag jobbar kommer göra att jag får väldigt lite tid tillsammans med min guldklimp. :/ Som tur är behöver han ju inte gå mån-fre för ens han börjar 6års. :D & det är ju några år bort. 
 
                                                                                                         Puss Puss

Kommentarer:
#1: Ann-Christin Sörlin

Men du måste han börja på dagis än? Jag har inget emot att njuta av honom när ni är på jobbet :)

Svar: Efter sommaren som kommer kan det kanske va en bra ide för han att gå på dagis nån dag i veckan iaf. :)
Mariana

2012-10-28 @ 19:53:38

jag hatar tanken av att Alwis ska på dagis :(

Svar: Jag tänker iaf ha Didrik hemma tills sommaren 2013 har varit. :) Jag har ju en underbar mamma som ställer upp när jag & Steve jobbar samtidigt. :) Så ett tag till får jag allt njuta av att ha han hemma. :D
Mariana

2012-10-28 @ 20:00:18

Ja ni har tur ni :D

2012-10-30 @ 22:28:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: