Mariana Sörlin

2012-09-15
07:31:42

En liten uppdatering..
Jag måste erkänna att mina uppdateringar har sugit på slutet. Men en hel vecka har snart passerat utan att jag har hängt med. Vars tar tiden vägen?! Jag vet att jag jobbar rätt mkt nu, sen har det även varit en hel del rännande på NUS. Är det inte prover som ska lämnas så är det besök med läkare & narkossköterska. Klart att jag har varit social också. Nina skrämde ju ut mig ur duschen i måndags & kom på en kaffe i ons eller var det tors?! :) Haha!
 
 När jag slog upp mina blå på fredagsmorgonen trode jag allt att jag skulle svälta ihjäl, man är aldrig så hungrig som när man inte får äta. Strax efter 8 klev jag in genom dörrarna på Operationscentrum. Jag är evigt tacksam över att jag fick sova under Gastroskopiundersökningen. Vem vill ligga vaken medans en massa slangar trycks ner i halsen?! Inte jag iaf.. Peronalen fick sig ett gott skratt när jag vaknade upp efter narkosen då mina första ord var - Visst kan jag få lite fika nu?! & kaffe det vill ja gärna ha. :)  Undersökningen gick iaf fint & allt såg bra ut. Nu ska jag bara vänta på svaren från proverna dom tog. Förhoppningsvis dimper dom ner i brevlådan redan till veckan. :)
 
Lagomt efter middagen dök Nina & Helena förbi med respektive, barn & djur. :) Vi mammor smet iväg på smycken & piercingparty hos Emmy. :) Det blev inga nya hål för mig.. :( Men ett fint halsband & några berlocker kom jag allt hem med. :)
 
Puss          

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: