Mariana Sörlin

2012-09-05
20:02:00

Febern är här!
När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av en het liten kille med en temp på 39.3. Mammas lilla hjärta! Fick även tråkiga & goda nyheter på jobbet idag. En av mina kollegor har fått en spricka i armen & blir därför sjukskriven i 4 veckor. Så jag kommer få jobba en massa extra. Vilket ger en fin summa i blånkan sen. :D Men jag kan även meddela att jag kommer nog inte vara så social denna månad, den lilla tid jag får över tänker jag spendera med mina finaste. :) Bara mysa & må, nått litet äventyr ska vi allt lyckas med också. ♥ Jag har även sökt semester den 8-25 Oktober. :) Jag hopper verkligen att den går igenom. Annars tar jag banne mig ut en hel drös föräldradagar. :D Ett bad på det här sen blir det sängen för mig & Ove. Fredrik Beckman har lyckats förbannat bra, boken är super. Synd att det bara är strax över 300 sidor i den.. Man läser ut den så fort. :(
 
                                                                                                                                Puss

Kommentar:

Pax att låna boken av sig sen, måste ses så fort Didde är feber fri :).

2012-09-06 @ 17:09:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: