Mariana Sörlin

2012-09-25
10:15:19

I´m back!
Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar här på slutet. Men som alla mina nära & kära vet arbetar jag väldigt mkt just nu & den lilla tid jag får över spenderar jag med min familj. :) ♥ Har man Instagram kan man alltid följa mig där, sök bara på marianasorlin så hittar ni mig. :) Den senaste veckan har vi hunnit med öf, firat Magnus 30års dag, en massa läkarbesök, bus med kompisarna & dragit på oss onödiga baciller. :) Ibland kan det vara farligt att flörta med söta små flickor. ;) Igår gjorde jag nått som Steve ofta lyckas med. Att inte kika på prislappen kan göra att man får en liten chock när man slänger ett öga på kvittot innan man stoppar ner det i plånkan. :P Didrik äger iaf nu en höst/vinter mössa för nästan 500kr i äkta älgskinn, haha! Vi har även beställt ett fodrat regnställ med pippimönstert som förhoppningsvis kommer redan i veckan. :) Även mamman & pappan skulle behöva en liten uppdatering av höstkläder så vi kan busa med vår lilla buse ute utan att frysa arslena av oss. :)   
 
Bjuder på lite bilder som redan ligger ute på Instagram. :) & mamma, även om vi pratar nästan dagligen så lovar jag att bli bättre på att uppdatera här på bloggen. :) Även lägga ut bilder! ♥
 
                                                                                                                  PussPuss

Kommentar:
#1: Ann-Christin Sörlin

Tack sötiz :) Jag har ju inte instagram så bilder är alltid trevligt att se på.

2012-09-25 @ 10:24:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: