Mariana Sörlin

2011-12-11
22:14:26

3:e advent.

Det vart ingen jakt på dammråttorna här hemma. Jag satt & budade hejvilt på tradera istället. :) Lyckades vinna några plagg här & där för en billigare peng. :) Grattis till mig! Sen när mamma & lillebror äntligen kom hade dom inte bara med sig mills remouladsås till fisken. Dom hade även tagit med sig nybakta saffrans semlor, den där Hampus han kan baka han. :) Då Steve åt 4st lär jag få fika kvällsfika själv ikväll. :P Hehe..

Kvällsgröt & Copycat singers på tv3 & Didde somnade fortare än fortast. Han vaknade dock lika snabbt igen & nu ligger han här bredvid mig i soffan pigg & glad. :) Charmtrollet mitt. <3 Kvällsfika & film i sängen kanske vore nått!? :)

 
 

 Kramar /Mariana


Kommentar:

Men vad fin du vart i håret, har glömt att säga de tror ja. Fick allt höra att du ser ut som jessy J :P ingen dålig komplemang.

Måste träffas till veckan, var länge sen sist haha. Kram

2011-12-11 @ 23:06:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: