Mariana Sörlin

2011-12-07
15:06:34

Alla vinner. :)

Jag ser hur många vinner fina saker hit & dit i olika tävlingar på bloggar & andra sidor, riktigt kul. :) Så nu ska jag börja ta mig tiden att delta i olika tävlingar/utlottningar. Vem vet, nästa gång kanske det blir jag!? :) Idag fick jag äntligen mina efterlängtade smycken från www.LenaK.nu :) Därifrån kommer jag beställa fler gånger.

Jag & tradera är inte riktigt vänner än. Det är mesta dels mitt fel, glömmer bort tid & rum. Lyckas alltid logga in på "mitt tradera" just när budningen är avslutat. Så jag missar alltid sista minuten budningarna. :P Lika irriterande varje gång. Skärpning! Men.. Man kan även se det lite positivt, risken att jag blir traderaberoende & utan pengar är liten. Vilket är ett plus. :)

Kramar /Mariana


Kommentar:
#1: Emmy

Samma här, jag ska också börja tävla känns ju som att det vinns till höger och vänster så nog sjutton borde man själv kunna ha en gnutta tur. :-)



2011-12-07 @ 19:18:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: