Mariana Sörlin

2011-12-05
21:07:27

Äntligen Snö.

Japp, ni hörde vad jag sa. Nu har det äntligen kommit lite snö. :D De ni & innan jul. På tal om nått helt annat, så är jag fruktansvärt less på att lossa hår. Man ser till & med att jag blivit tunnhårig. Illa.. Så nu vill jag klippa mig igen, en aningen kortare & kanske en lugg!? :) Tänkte.. Ska man lix bli flintis kan man pröva en mer vågad frilla. :) Var även tvungen att googla lite, en äkta peruk som ser ut för nått gör en inte ruinerad iaf. :) Så jag kommer att överleva detta.

Idag har vi varit super duper duktiga. Vi har städat, tvättat & tagit oss en lång prommis i det fina vädret. Snart är även hela familjen nyduschad & luktar rosor. :) Man kan ju inte krypa ner i en renbäddad säng & lukta fis. Det är  bara inte okey. Ikväll blir det film-mys & tända ljus hemma hos oss. :) Om vi sen har tur kanske skafferiet bjuder på nå gott. :)



Min boll. :)

Kramar /Mariana


Kommentar:
#1: steve

nej MIN boll! :D

2011-12-05 @ 21:52:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: