Mariana Sörlin

2011-12-09
12:21:45

Borta bra men hemma bäst.

Vi har haft det riktigt mysigt hos min mamma. Halvt byggt ett pepparkakshus, blivit ompysslad & tillklippt av fina Kattis i håret. :) Vi hann även se en film "Saknar Dig" under kvällen. Vet inte riktgit vad jag tycker om den. Men jag är glad att jag såg klart hela. :) Innan Hampus skulle till skolan imorse hann vi fika frulle & se på julkalendern tillsammans, vilket morgonmys. :) Det var dock mitt första avsnitt av årets julkalender.. Man kanske ska se ikapp!? Så man hänger med. :) Talesätten "borta bra men hemma bäst" stämmer verkligen. Hu mysigt & trevligt jag än haft det så vat de riktigt skönt att kliva in genom dörren här hemma. Nu är det bara pappa Steve som saknas, men snart är han hemma. :)

 

  Morbror Hampus & Didde. :) ♥


                               





Ps! Är det bara jag som har problem med blogg.se!? Jag kan inte se hela mitt inlägg när jag skriver det!?  

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: