Mariana Sörlin

2011-12-31
10:41:25

Det här är mina -->
NYÅRSLÖFTEN!

1.
Äta mindre kakor & godis.


2.
Ta mig ut på promenader oftare.


3.
Göra klart Diddes rum innan hans 1års dag.


Som det ser ut nu äter jag godis & kakor dagligen. Vilket inte kommer funka när lille´man blir större, han kommer då vilja smaka allt mamma & pappa äter & stoppar i mun. :) & jag har gett mig f*n på att försöka hålla Didde godisfri så länge som möjligt. Det finns annat gott man kan äta på lördagar. :)

Frisk luft mår alla bra av & promenader är lättsamma att få in i vardagen. Ett + är att dom funkar för hela familjen. :) Men det roligaste löftet av alla kommer blir att göra om gästrummet till Diddes rum. :) 

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: