Mariana Sörlin

2011-12-16
22:00:19

Det luktar gott här hemma!
Idag har vi kutat omkring på IcaMaxi, ett himla fin fint ställe vill jag lova. Vi fick även med oss maten till självaste julafton. Nu kanske man slipper trängas på IcaMaxi tillsammans med resten av sverige dagen innan jul. :) Det räcker med allt man glömt & måste fixa i sista minut. För hur man än bär sig åt lyckas man alltid glömma nått.


När Steve jobbar brukar jag passa på att äta fisk & grönsaker. :) Han är nämligen mer en kött & sås kille.



Efter maten passade jag på lussebulle bak, då det tar sån tid + att det ingen kesella fanns hemma. Istället bakade jag kärleksmums medans Didde utforskade sin Fischer-Price Learning Puppy från topp till tå. :)






Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: