Mariana Sörlin

2011-12-27
21:35:04

En heldag på stan.
Vi åkte ner på stan vid 12 & kom hem strax efter 19, tror aldrig jag har spenderat så många shopping timmar i rad & kommit hem med så lite. :) Gjorde ett klipp på H&M iaf. Dom har ju ett set med skjorta, fluga, väst & byxa. Jag har alltid velat ha allt utom byxan. Då jag inte har hittat nått likvärdigt utan byxor bestämde jag mig för att köpa setet. När jag kom till H&M fanns det bara en i storlek 68 kvar & självklart hade byxorna sprungit iväg. När kassören inte hittade dem fick jag skjortan med väst & fluga för ½ priset. :) Ingen kunde ha blivit gladare än jag. Sen fick Didde även ett par skitsnygga strumpor som passar utmärkt till nyårsklädseln av sin fina faster. :)

Till Lunch/Middag vart det Frasses, jag älskar deras kryddor. Tänk om dom kunde ha lika goda strips som McDonald´s & Max hamburgare. Vilket hade varit helt awesome. :) Jag hann även säga hej till Emmelie mer än en gång, hon käkade nämligen på Frasses hon också. :)

Nu ska jag ta & stöka undan lite här hemma. Koka lite gröt & göra en eggmacka innan jag hungrar ihjäl. :)

Kramar /Mariana



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: