Mariana Sörlin

2011-12-01
22:23:44

Full fart spar tid.

Idag tog vi oss en välbehövd sovmorgon, klev inte ur sängen förens 10.30. :) Så skönt. Efter frulle/lunchen smet pappa Steve iväg till Petter & fixade hans internet så dom kan spela bf3 med varandra & Tobbe. :) När han sen kom hem for vi direkt & plockade upp söta Penny & Nina. Vi skulle nämligen fara på Ålidhems öppna förskola & kika läget. Dit kan vi fara fler gånger. :) Jag vill även kolla läget på Ersbodas öppna förskola, där har dom nämligen Cafe på onsdagar. :) Sen på hemväg stannade jag till i stan & mötte upp mamma, vi skulle hitta åt en finurlig liten grej till min Moster. Hon fyller nämligen år idag, Grattis. :) 

Att ha egengjorda smakportioner i frysen är himla smidigt, det rekomenderas starkt. :) Efter middagen var det bara att resa på sig igen. För då var det dax att åka ut till moster & gratta henne, tusen tack för allt gott fika. Blåbärskakan den är bara förhimla god. :) Nu sitter jag här & gör min dagliga surf. (snokar runt på andras sidor samtidigt som jag glor & budar på Tradera). ;) Här kommer föresten några bilder från nya kameran. Vi kan inte va mer nöjd. :) & hur bra kommer bilderna inte bli när man lärt sig kameran ordentligt!? Klart ett värt köp. :)









Kramar /Mariana


 


Kommentar:

Vi måste dit fler gånger och sen kolla in Ersbodas cafe.

Penny somnade vid kl 20 weei, men vaknade 5 gånger... tok skrek sista gången, fick köra med pipen sen somnade hon bra om. vid 21:30 , men har inte vågat somna själv än, för man vet aldrig om hon vaknar en gång till haha. Fina bilder, får ta på Penny sen med super kameran... :)

2011-12-01 @ 22:28:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: