Mariana Sörlin

2011-12-30
23:41:52

Man kanske ska packa lite redan ikväll!?
Imorgon ska vår lilla familj packa ihop sig & åka till H-fors. Där bjuds det på nyårsfirande & övernattning. Undra om Didde tycker det är lika spännande som TindraLi!? Övernattningen alltså. :) Man kanske skulle börja packa lite smått redan ikväll. Vore väldigt dumt att glömma en massa. :) Innan morgondagen ska jag även ha klurat ut vad mina nyårslöften blir, himla svårt det där.. För jag vill att dom ska va bra & hållbara. :)

Måste bara säga att morgondagens Meny får mig att dreggla!

Förrätt: Räkcoctail.
Varmrätt: Hasselbackspotatis, rödvinsmarinerad oxfilé, mögelostsås & sallad.
Efterrätt: Creme Brule.

Näe, om man kanske ska göra nån nytta så man tar sig isäng i en vettig tid. Då kanske vi tar oss upp innan pappa Steve & Bubben kommer hem imorgon. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: