Mariana Sörlin

2011-12-19
21:19:04

Måndag & 5 dagar kvar.
Det är bara 5 dagar kvar till jul & om 12 dagar startar ett nytt år. :) Dax att klurar ut några vettiga nyårslöften. Synd man sällan håller dom, det kanske beror på att man ställer förhöga krav på sig själv!?

Veckan är iaf fylld med planer & måsten, tur det bara är jul en gång per år. :) Idag har jag fixat lite med julklappar & myst med mina efterlängtade pojkar. :) Har även fått träffa min mamma som snabbast, hon kikade in då lillebror tränade innebandy på Nolia. :) Oj, höll på glömma.. Idag kom mitt superfina armband jag vann via facebook. Inpaketerad i en väldigt charmig påse. :)



Måste även visa 2 biler från snön som tvärkom ikväll. Helt sjukt vilka stora snöflingor. :D (synd bara att bilderna inte gör dom rättvisa)





Kramar
/Mariana

Kommentarer:

Ska du på julavslutningen imorgon på öppna på ersboda :)?

2011-12-19 @ 22:20:00
#2: Mariana

Jag skrev aldrig upp mig. :/ Ska du!?

2011-12-19 @ 22:34:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: