Mariana Sörlin

2011-12-17
19:03:14

NattUggla.
Är precis vad vår lill´man är. Jag är för trött för att ens minnas vilken tid han somnade igår. Men.. jag vet att strax innan halv 11 vaknade han biggare än piggast. 01.28 knövlade jag ihop mitt lilla busfrö & plockade på mig snutten, tutten & kaninis. :)  Vi byggde sängen säker med täcken & kuddar innan jag släckte lampan & sa "NattiNatt min skatt" Jag somnade först & vaknade sist. :P Vid 8.30 vart jag misshandlad av kaninis i ansiktet & gälla glädjeskrik i örat. Att en morgonskit i blöjan kan göra en så lycklig & mamman så olycklig!? :P haha. Jag ville ju ligga & dra mig i sängen, helst hela dan om det gick. :)

Efter en dusch, några koppar kaffe & 4 kärleksmums kom jag igång. :) (Ibland kan koffein & socker vara ens bästa vänner.) Nu sitter jag här & har avnjutit en supergó middag med ett glas rött till. :) Vilken lördags lyx! Om bara lussebulls degen kan jäsa färdigt nån gång så jag får sätta igång & baka ut. :)

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: