Mariana Sörlin

2011-12-07
22:18:58

Onsdag & lilla julafton.

Man kan nästa tro att det är lilla julafton idag. :) Strax efter 17 fick jag ett sms från posten. "Ditt paket från Lekmer.se finns nu hos.." Sprang genast iväg på macken & hämtade ut paketet med pepparkaksdräkten. Öppnar & blir besviken.. Mössan var rund, den såg inte alls ut som på bilden. :( Vilket jag kommer framföra till sidan Lekmer.se. Tänker dock inte skicka tillbaka dräkten, han vart så gudomligt söt i den. :) + att julen är runt hörnet. Vi vill ju inte bli utan vår pepparkaksgubbe. :)


Efter middan passade grabbarna på att busa medans jag fixade & trixade. Frysen är nu full med nya smakportioner & smaker. :) Då det är en hel del allergier på min sida har jag valt att köra en smak i taget i några dagar. Så man lätt kan avgöra vad som funkar & inte. Peppar, pepper så har det inte varit några problem alls än. :) Vilket är tur då jag har ett litet matvrak. Måste även säga att det går framåt, Didde somnar lite tidigare varje kväll. Snart har vi vänt dygnet till det bättre. Vi vuxna kan behöva lite tid för varandra & oss själva på kvällen innan sängen kallar. :)



Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: