Mariana Sörlin

2011-12-06
23:36:39

Packade dammsugaren & for.

Efter middagen lastade vi in våran super duper dammsugare i bilen & åkte till svärmor. :) Pappa Steve skulle nämligen städa/tvätta mattor. Men innan städningen påbörjades tog vi en fika paus & drack kaffe till grannens bullar. :) Inte dumt. Jag fick även en ny frilla innan vi åkte hem. :) Brittan var så snäll & klippte mig, än så länge är jag super nöjd. :) På torsdag blir det att puttsa till nyfrillan, man hittar alltid ett & annat litet hårstrå som inte är på sin rätta plats. :P Nu medans jag sitter här & ugglar passar Steve på att spela bf3. Dom har nämligen släppt nya banor & vapen till spelet idag. :) 



                           

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: