Mariana Sörlin

2011-12-13
21:48:35

Vilken dag.
& Vilket skitföre det är efter vägarna, speciellt om du hamnar lite utanför stan. Typ Bodbyn, vi hann fram lagomt till middagstid & innan vi hungrade ihjäl. Vilken tur att vi då blev bjudna på en super smarrig köttfärsgratäng. :) Men mig lurar ingen, jag åt bara lite lagomt. Så det fanns extra mkt plats åt tårtan & alla kakor sen. :) Som vanligt charmade Didde allihopen. Speciellt idag när han klätt ut sig till pepparkaksgubbe. :) Även om vi inte hann med luciafirandet på öppna förskolan så lussade Didde för sin mormor på hennes födelsedag. :)



Man drar sig alltid far att fara hem, speciellt då huset är fullt med trevligt sällskap. :) Väl hemma sätter jag mig vid datorn & ser till min förvåning att jag har vunnit. Ja, ni hörde rätt. Jag har vunnit ett super fint armband designat av Malin Lii. :D Nu ska jag krypa ner i sängen & glo på film med familjen. Underbara dag. ♥



Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: