Mariana Sörlin

2011-12-14
22:47:39

:)
Jag måste säga att Ersbodas öppna förskola var mkt bättre än Ålidhem´s. :) Så dit kommer vi fara i fortsättningen, synd bara att det var sista "BabyCafé" dagen för i år. Det vart även lite bilder tagna då jag glömde bort att kameran var med. Därimot lyckades jag ta några bilder hos svärmor när vi var där på middag.  Riktigt kul att Tess med familj gjorde oss sällskap. :) Nu när dom flyttat till landet ingenstans "H-fors" så träffs vi inte lika ofta. Vilket är lite tråkigt måste jag säga. 



Didde´s busiga kusin TindraLi. :)



Det är sällan jag & Steve fastnar på bild. (jag lyckas alltid gömma mig) Hehe..



Här är en väldig trött kille som vilade alldeles för sent. Så ikväll lär han hålla oss sällskap till midnatt. :)

Kramar /Mariana





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: