Mariana Sörlin

2011-12-02
18:38:31

Fredag.

Det är så tråkigt att vakna upp på fredagarna när mina favvo serier har juluppehåll. :( Vad ska man nu se på medans man äter frukost!? Tips uppskattas, gärna en serie som redan har gått några säsonger!? :) Idag innan pappa Steve var tvungen att åka på jobbet hann vi fara en sväng till Kapphal & utnyttja min rabbat. 30% på hela köpet. Vi hittade ett par skit snygga jeans en jacka, 2 bodys & en huvtröja med byxor till. :) De börjar redan bli dax att rusta upp med storlek 68. Jackan får han använda nu, men kläderna slås in & läggs under granen. :)



                   

Nu ska jag & Didde klä oss & ta en tur med vagnen så Bubben får kissa av sig lite. Tror även vi passa på att gå till Ica & köper oss lite gotta till Idol. :)

Kramar /Mariana


Kommentarer:
#1: steve

stiligt nå jävulskt :)

2011-12-02 @ 20:43:36

Åh, dom byxorna borde flytta in här med. man borde kanske också ta och utnyttja sina rabatter där :)



Förresten, du skulle inte vara intresserad av en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50-100kr och dom pengarna går till min sons sparkonto. :)

2011-12-03 @ 21:23:50
#3: lillrokki

de kom å bli ett helvete att ta på å av jeansen då grabben vill ha ny blöja. men ska didde va fin få diddes mamma lida pin :) kram!

2011-12-07 @ 15:38:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: