Mariana Sörlin

2011-12-20
21:17:59

Klappat & Klart.
Jag trodde att det skulle vara knök fullt på stan såhär innan jul. Hade faktiskt gruvat mig för att cykla ner idag. Men tji fick jag, det var som en vanlig dag. :) Helt underbart, jag kunde strosa på i min egen takt utan stress & trängsel. :) Så det blev en heldag på stan & massa julklapps shoppande. Nu finns det minnsan inte många kr kvar på kontot. Tur lönen kommer på fredag. :)

Mitt i allt julklapps inslagande kom Petter förbi, så jag vart tvungen att ta en paus. Bara för att jag inte har förmågan att göra två saker samtidigt. Svärmor ploppade även förbi, käkade middag & umgicks lite innan hon skulle vidare på ÖB. :) Nu sitter jag här & har slagit in alla klappar klart, så skönt. & det finns tejp kvar! Som jag snålade för att det skulle räcka till alla paketen. :P

Sen har mitt lilla bustroll blivit snorig & trött, aj aj. :( Ynka 5½ timme har han varit vaken idag. Nästan så man börjar sakna bustrollet sitt då han sover så mkt, Hihi. :) ♥

Kramar /Mariana






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: