Mariana Sörlin

2011-12-21
22:14:23

Kakor, Kakor, Kakor.
Det första jag gjorde när jag vaknade imorse var inte att fika. NixPix, jag fick för mig att dammsugade lägenheten & plocka undan lite. :) Såklart vart jag smått grinig då jag höll på att dö av hunger. Som tur var fixade ♥ mitt frukost. :) Vem vill ha en sint fruga som spatserar omkring i lägenheten!?

Efter att ha lämnat av dammsugaren på arbete åkte vi till min farmor. :) Till kaffet vart det en & annan kaka + 3 till. Sen en sista. Att hålla fingrarna i styr är inte alltid lätt, speciellt när kakorna är så himelskt go. :) Mindre kakor & godis låter som ett bra nyårslöfte. :) Frågan är ju.. Hur hållbart är det!? Eller kommer jag bli den där morsan som smygäter massa gotta när ungen sover!? :P Haha!

Ikväll har vi hängt med Tobbe. Käkat middag, snackat skit, druckit en massa glögg & fikat lussekatter. :) Japp, ännu mer kakor slank ner, Hehe! Nån stanns där i mellan hann Tobbe ge DiddeLiLo lite gröt & genast var han på topp igen. I en timme sen somnade han. :) Mammas ♥






Knack Knack..




Vem där!?    


Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: