Mariana Sörlin

2011-11-18
21:38:04

Äntligen helg.

Helgen är här & vi hade lyxen att bli bortbjudna på middag hos Hampus & Janne idag. Där det bjöds på plankstek med en bärig efterrätt. :) Det tackar vi för! När vi skulle hem fick vi med oss 2 banankartonger med barnböcker & serietidningar från den tiden då jag & lillebror var små. :) Tänkte sätta mig ner & gå igenom allt lite senare ikväll. För nu ses det Idol, bloggas & spelas skivan "Sjung & Lek" från Goboken under reklamstunderna. :)

När mellandagsrean är här MÅSTE vi bara köpa en kamera. Hur kan vi inte ha gjort det tidigare!? Jag förstår inte det. För man kommer inte långt på mobilkameran direkt. :/

                           

CharmTrollet Mitt ♥




                     

Kramar /Mariana


Kommentar:

Vilken söting :)

2011-11-18 @ 23:03:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: