Mariana Sörlin

2011-11-24
10:52:13

BVC besöket.

När man verkligen inte ska försova sig det är då det händer. 09.06 slog jag upp ögonen & insåg att.. Om 24 minuter ska jag vara på bvc! Att jag sen bara blev 2 minuter sen förstår jag inte. Amma, byta blöja & klä ett barn går inte på en grisblink. & jag, jag vill också göra mig klar. Helst. :P Att halvsitta i vagnen var en hitt. Speciellt då vyn var sin stressade mamma som halvsprang fram. Vagnrally gillas! :)

Förra bvc besöket 24/10   vikt: 5150g längd: 62cm.

Idag på bvc besöket 24/11   vikt: 6110g längd: 65cm.

Allt såg bara bra ut. Mammas ♥ växer så det knakar. :) Nästa bvc besök blir när Didde är 5 ½ månad. Då görs inte bara en vikt & längd kontroll. Även ett läkarbesök kläms in + att han även ska vaccineras igen. :)

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: