Mariana Sörlin

2011-11-20
22:40:53

Då har denna vecka nått sitt slut.

Vi tog oss en tripp till Mossi & Nickis på fm idag. :) Förutom trevligt sällskap serverades det massa gott till kaffet, då dom höll på att frosta ur frysen. :) Inte dumt. Sen hann min moster även lura in mig i tradera träsket innan vi skulle åka vidare. :P Ni kan ju gissa vad jag kommer göra på min fritid dom närmaste dagarna!? :)

Varje gång dom senaste 2-3 månaderna har Steve alltid gjort en liten avstickare när vi varit på IcaMaxi för att kika om smaken "VanillaCoke Limited Edition" har kommit in. När vi möttes upp igen hade han världens största smile & mer en än flaska i kundvagnen. :)



Vi har även hunnit haft Tobbe liten på besök idag. Alltid lika trevligt. :) Sen måste jag säga att Didde har varit på förtrollande bra humör idag. Min flygnade lilla tåätare. :)



                   

Kramar /Mariana


Kommentarer:

Haha, de är helt galet vad vig han är. Pennys kalas kula är i vägen så de går icket haha, men snart kanske. Fina bilder. David gillar med vanilla coke, själv tycker jag mest om vanlig colan förstår inte varför man ska blanda när den första är så god, och kommer aldrig bli godare av att lägga till något annat. Haha de kanske snart bli pepparkaks smak... säg nått som inte ska smaka pepparkaka på jul fil,dumle m.m :P.

2011-11-21 @ 16:23:02
#2: Mariana

Jag förstår inte heller varföe man ska lägga till massa smaker i colan. :/ Men måste jag välja så säger jag lime, det blir en lite fräschare smak. :)

Jag skickade Steve på coop tidigare idag men inte kom han hem med nån snuttefilt till Didde inte. (Han kunde inte hitta dom) Så jag tror att jag måste åka dit i veckan & fixa snuttefilts problemet. :)

2011-11-21 @ 21:17:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: