Mariana Sörlin

2011-11-25
18:32:57

Fredag & tjejerna har varit här.

Jag saknar min vanliga lön, inte för att den nästan är det dubbla. Utan för att den aldrig kronglade. :) Är även lite avis på pappa Steve som fick sin lön idag & jag måste vänta tills på måndag. Så i helgen är det pappan som betalar. ;) 

Ikväll har vi haft tjejerna på besök. Nina till mig, Penny till Didde & Signe till Bubben. :) Steve han fick jobba. Vi har glott Idol, snackat skit & busat med våra små klimpar. :) Med andra ord, vi har haft en toppen kväll. :) Jag prövade även att dricka en lättöl idag, mjölken ska tydligen rinna till bättre då. & till min förvåning så funkade det faktiskt. Riktigt fränt! :) Nu ska jag försöka söva min lilla nattuggla så även jag får ta mig isäng. :)

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: