Mariana Sörlin

2011-11-08
21:33:43

Grabbkväll här på Vallmovägen.

Eller.. Det är pappa Steve & Tobbe som bedriver någon typ av mini lan, dom spelar BF3. Med varann, alldeles ensamma. :) För jag & Didde har minsann flyttat in i sovrummet. Byggt ett fort & försett oss med allt vi kan behöva ikväll. :D Tråkigt nog har han somnat, så jag hamnade framför datorn. Tänkte slö-surfa lite & nöta några avsnitt Coupling. :)





Idag har Didde fått myst med både mormor & farmor. :) Vilken lyx. Han har även fått sängkläder & en hoppgunga som vi ska piffa till sen hänga upp i taket. :) Alldeles nyss slog det mig att det är farsdag på söndag. & lika snabbt insåg jag att pappan i huset jobbar dygn på söndag 09.00-10.00. Vi får nog fira på lördag vi. :) Men.. Vad ska man hitta på för finurligt till den där pappan!?

♥                 ♥           

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: