Mariana Sörlin

2011-11-30
23:23:00

Happy Day.

Idag har jag tjuvjobbat lite i 3 timmar, vilket gjorde att jag längtar ännu mer tills jag ska börja igen. 1 februari smäller det & pappa Steve blir då hemma med vår finaste prins. :) Klart man ska dela lika om möljligheten finns, att man sen får en bonus är en bonus. :) Vem säger nej till lite extra klirr i kassan!? Efter jobbet vart jag upplockad av Tobbe. Vi fixade middag lite snabbt efter vägen "pizza". :) Sen packade vi alla ihop oss & for ut till finaste Jenny, hon är alltid lika gó & glad. :) Sen måste jag ge henne lite extra plus poäng då hon bjöd på muffins till kaffet. :)

Äntligen har vi blivit med kamera, det tog bara 10 månader. En Canon PowerShot S95 blev det, vi är super duper nöjda. :)

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: