Mariana Sörlin

2011-11-11
22:59:46

Hund & Småbarn!

Enligt mina ögon har jag världens finaste hund, Bubben. Han är en Prazsky Krysarik, fylld av energi, busig för 3, lagomt döv & väldigt bortskämd. :) All glädje & kärlek han ger är obeskrivlig.

Sen att jag fick min helt perfekta son Didde den 24 Juli är helt ofattbart. :) Mammas ♥, jag kan inte bli lyckligare.
Ett liv utan dom 2 finns inte på världskartan. & allt detta får jag dela med min sambo, älskar dig Steve. :)

Men kombon av hund & småbarn kan ibland bli lite knepigt. Det har hänt att kvällsrastningen blivit på baksidan hyreshuset med babyvakten i högsta hugg. Men det känns inte rätt. Att väcka barnet som sover, klä på & gå ut i 5min känns inte heller rätt. :/ Tänk om man kunde klona sig, bara för en liten stund? :)







Kramar /Mariana







Kommentar:
#1: Steve

Älskar dig också älskling :) jag har världens bästa lilla familj :) <3

2011-11-11 @ 23:06:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: