Mariana Sörlin

2011-11-28
19:15:27

Lavemangspip.

Som dom flesta små har även min lill kille problem med mkt gaser. Speciellt då han är så glupsk. :) När han var lill liten funkade det alltid med den klassiska magmasagen & jag fick världens nöjdaste Didde. :) Men nu när vi börjat med smakportioner & avföringen blivit lite fastare funkar det sämre. Så jag fick ett suveränt tips att införskaffa en lavemangspip. Vilket jag skulle göra idag & gjorde. :) Det tog bara väldigt lång tid & krävde fyra apoteksbesök innan jag äntligen kunde gå hem med lavemangspipen. Att det sen blåste ute gjorde inte saker bättre. Men nu finns den här hemma nästa gång mitt ♥ har en mage full med gaser. :)

Kramar /Mariana


Kommentarer:

Finns inget bättre, man har en ständigt glad bebis :).

2011-11-28 @ 22:01:32

Finns inget bättre, man har en ständigt glad bebis :).

2011-11-28 @ 22:01:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: