Mariana Sörlin

2011-11-11
15:41:42

Legg..

Till veckan ska jag ta mig i kragen & fixa legtimation, det har alltid varit Mariana & passet i flera år. Man får skämmas lite. Vem vet ett legg kanske är ett steg närmare körkortet. Man kan alltid intala sig själv det. :D

Har jag nämnt hur mkt jag hatar att ta kort, vare sig det är till ett pass eller legg!? Hur jag än gör, vrider & vänder på mig. Lyckas jag alltid med nått. Blinka, skela, framhäva dubbelhakan, ha en snorkuse på kinden! Hur många gånger får man göra om!? 1 2 3 klick. Man måste ju leva med bilden varje gång man ska legitimera sig. :P
 
Kramar /Mariana


Kommentarer:
#1: Emmy

Jag gjorde slut med passet för ett halvår sedan. Dels för att det gick ut men också för att jag hade samma tanke som dig...undra nu om det leder till ett körkort?



Och jo..man får ta om hur många ggr man vill mkt bättre än med passfotot. Den blev liksom som den blev. ;-)



Kram

2011-11-11 @ 17:56:44
#2: Mariana

Grattis :) Mitt pass är inte giltigt pga att det saknas sidor längst bak. :/

Jag tycker man kan säga att ett körkort är en bättre version av en legitimation. Bonusbiten blir bilkörningen & vem vill inte köra bil!?



Härligt, då ska jag vara lite extra kräsen. :P Vars fixade du din legitimation? :)



Kram



2011-11-11 @ 19:16:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: