Mariana Sörlin

2011-11-09
23:00:46

Lill Lördag.

Igår i almanackan stod det stort & tydligt --> Tobe kåmer Hitt <-- Ler varje gång jag läser det. Tack Felicia. :D

Har varit på utvecklingssamtal idag, med blandade känslor. Sitta & prata om jobbet, arbetsgruppen osv. Jag har ju varit ledig i månader, men det känns som flera år. Man har inte koll på läget längre. Arbetet pausades inte i väntan på att jag skulle komma tillbaka. Jag saknar mitt jobb & mina arbetskamrater. Så första Februari börjar jag jobba igen! Då får pappa Steve vara hemma. :) 

Didde har som sagt hittat sina fötter på riktigt, sliter han inte i tårna så pratar han med dom. Charmtrollet mitt. :)

          ♥               

Innan middagen smet jag iväg till fina Cuki & fixade mina bryn & fransar. :) Unna sig ompyssling är aldrig fel!

Idag är det inte bara lill lördag, vi har även TindraLi på besök. Så vi lyxade till det med hemmagjorda hamburgare till middag & kladdkaka till efterrätt. :D Gissa vem som vann mat tävlingen & den största kladdkakebiten!? TL så klart, Steve han var långt efter & Marris var först. :) 




Nu när alla små snarkar sött ska även jag bege mig isäng, håll nu tummarna att ånge släpper iväg mitt paket imorgon. :) 

Kramar /Mariana
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: