Mariana Sörlin

2011-11-06
00:04:40

Lördag.

Imorse var en få förunnad morgon, DiddeLiLo var på strålande humör. :) Att ligga kvar i sängen med mamma & pappa för lite hederligt morgonmys var en självklarhet. Nöjdast av alla var pappa Steve som fick ligga i sängen extra länge. :P

Vi hade även turen att få bjuda Tobbe & Flisan på middag innan dom bar sig av mot Långsele. Alltid lika roligt när Flisan är här i umeå. :) Eftersom Tobbe är Diddes gudfar borde man kunna kalla hans dotter för Diddes gudsyster. Här är en bild på sötnosarna iaf. :)




Jag spenderar som sagt min dagliga mini "marris" tid med att läsa andras bloggar. På en blogg snubblade jag över en sida med massa supergulliga tofflor. Fastnade för ett par, som jag bara måste köpa till Didde. :) Har redan mätat hans små mini fötter. En perfekt julklapp kanske!? Fann även en sida där jag hittade massa finfina saker. :) http://www.vindagarden.se

      


Kommentar:
#1: Tobbe

Gudsyster lät fint :)

2011-11-06 @ 00:30:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: