Mariana Sörlin

2011-11-21
21:41:48

Smyckesvisning.

Idag har jag haft häcken full. Donat & organiserat, nu är det bara förådet som skulle behöva städas. :)
Hann även ta snabeldraken på en tur i lägenheten innan det var dax att fixa middag & snarr till smyckesvisningen. :) Steves fina syster Tess kom nämligen förbi & visade fina smycken till toppen priser. Vill ni tjuvkika hittar ni smyckerna här --> http://www.lenak.nu. :) Hon har även visningar av MaryKay produkter om man är intresserad.

Det vart 3 halsband för min del, jag kunde bara inte låta bli. :) Även fast det snart är jul.

                     

Nu ska jag passa på att surfa runt lite, hitta insperation till julklappshandligen. :) Steve har lix parkerat sig framför tv:en & lirar bf3. 
Kramar /Mariana 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: