Mariana Sörlin

2011-11-22
23:30:43

Snuttefilten.

Igår skickade jag Steve på coop för att köpa en snuttefilt till Didde. Men han kom hem utan. :( Det tyckte jag var väldigt tråkigt & jag klandrade han även för att ha letat väldigt väldigt dåligt. Hur svårt kan det vara att hitta en snuttefilt!? För att jag idag skulle få åka till coop & kamma hem den där jädrans snuttefilten lockade jag Steve med ett besök på Ryds. Vilket han nappade på, han fick ju träffa Johan & Bubben Viggo. :) Alla glada. Men.. Tror ni jag hittade den där snuttefilten!? Nix pix, coop håller nämligen på att renovera hela butiken. Ska jag ge snuttefilten en 3:e chans!? Eller hitta en ny!? Jag måste nog sova på saken.

I em har vi hängt hos Nina & David. Didde saknade ju tjejen hans, lill´lusen Penny. :) Dom är så söta tillsammans. Vi tackar för en super trevlig kväll, kaffe & goda skumtomtar. :) Även för rendräkten Didde fick låna, han vart så stilig i den. :)

Kramar /Mariana


Kommentarer:

Men den ska finnas där, vänta bara till de gjort klart eller fråga personalen, en virkad snuttefilt eller babyfilt :). Tack för igår var trevligt :).

2011-11-23 @ 09:07:36
#2: Mariana

Jag har nu kommit fram till hur jag ska göra kring den där snuttefilten. :) En vacker dag då dom har renoverat klart inne på coop så kommer jag att hämta upp dig. Du får bli min personliga snutte finnare. :) Tänkte du har ju redans lyckas hitta dom en gång. ;)

2011-11-24 @ 00:03:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: