Mariana Sörlin

2011-10-28
23:25:08

Aldrig att JAG skulle skaffa blogg!

Men nu sitter jag här & jag skyller allt på graviditeten. :) Jag jobbar nämligen inom vården, mina arbetsuppgifter består av rätt mkt tunga lyft osv. Så dom sista 2 månaderna var jag hemma.
Jag fyllde ut mkt av dötiden som blev med prommenader, seriegluttande & läsning av andra gravidas bloggar. & inte kunde jag sluta följa dom när barnen kom, för allt blev genast mkt intressantare. :) Att kunna läsa om vardagen hos andra småbarnsmammor är mkt roligare än tidningen "Vi Föräldrar" som dimper ner i brevlådan med jämna mellanrum. :) 
Självklart spenderades även massvis av dötiden tillsammans med Google. Jag googlade fram allt som hade med graviditeten, förlossningen & fostrets utveckling att göra. Om & om igen. :)

Jag har idag en liten son på 3 månader som heter Didrik. Familjen består även av pappa Steve & lilla hunden Bubben. :) Jag startade nu den här bloggen för att kunna skriva om vad som händer i vår vardag. Även för att kunna ventilera mina tankar, känslor & funderingar. :) Något jag vill göra är att ta mig tiden, sitta ner & knåpa ihop en förlossnings berättelse. (min verion) Ett minne jag aldrig vill ska bli suddigt, vilken upplevelse! Det var då min lille prins kom till världen. :) <3

Kramar /Mariana



Kommentar:
#1: tiv

va duktig du är älskling :)

2011-10-28 @ 23:57:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: