Mariana Sörlin

2011-10-30
20:16:35

Söndag.

Vid 10 tiden imorse lyckades jag äntligen kravla mig ur sängen, hade en väldigt kissnödig hund som ville ut + att jag höll på dö av hunger. :)  
När vi fått i oss frukost/lunchen packade vi oss ut & kom sen hem med årets första inköpta julklappar. :) I år tänker jag verkligen inte sitta där, veckan innan jul & massa kvar att fixa.
Vi hittade även en supersöt billampa till DiddeLiLoo. Nu fattas bara dom där perfekta tapeterna så vi kan börja fixa iordning i hans rum. :) Tror jag måste få tummen ur arslet & he mig ut på en tapetletar dag.

Älsklingen är nu på jobbet medans jag & min lille prins glor på true talent & myser. :) Han är nämligen väldigt rolig att prata med den där programledaren.

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: