Mariana Sörlin

2012-04-07
14:19:02

Falskt Alarm.
Pju, ingen magsjuka här inte. Både frukostgröten & lunchen har fått stanna. :D Så vi for en sväng på IcaMaxi & handlade lite mat & snarra. Vid lukta gott avdelningen hittade vi moster Mia, hon bara ploppade upp där bland hyllorna. :P Vilket var himla trevligt. :) Jag har ett problem, jag kan nämligen inte åka & handla utan att komma hem med nått smarrigt till Bubben. Speciellt inte när vi handlar gotta åt oss själva. :P Idag hittade jag en påse vilda chips till dom små krabaterna. För nu när Bubben har en tjej här kan vi inte bju på torr kalvsylta, haha! ♥



Lördagens påskmiddag hos svärmor vart flyttad från lör till söndag. Så där rök bingolotto planerna. :P Men det hindrade inte mig från att handla 4st lotter när vi lix var på Ica, här ska vinnas pengar. :) Om jag så måste va otrevligt & ockupera svärmors tv 19.30. :P


Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: