Mariana Sörlin

2012-04-20
16:24:14

Härligt med helg. :)
När jag slutade jobbet igår åkte vi iväg för att snabb handla lite småsaker till helgen & kvällens mys. :) Satan så mkt folk det var på IcaMaxi, tur vi körde med självskanning. Även där var det kö. :S Till middag vart det egenfiskad sik (det tackar vi Mange för) dillkokad potatis & sallad. :) Super smaskigt! När vår kära son sen somnat dukades allt godis fram & vinet hälldes upp. :) 1 timme senare kunde jag knappt hålla ögonen öppna & vid 21.00 sov jag som en stock. :P Haha!

Att vi har fått en alldeles underbar son det vet jag redan. :) & Självklart bjuppade han sin trötta mamma på en sovmorgon, inte förens vid 08.00 var det dax att kliva upp imorse. :D ♥ Sen vid 12 tiden kom Emmelie & plockade upp oss. :) Vi hakade på & for till Nolias sista barnloppis. (för denna säsong) Sen åkte vi ut till Mia & Bengan för att umgås med goa människor & äta gott. :) Hux flux var kl 19.30 & jag hade en väldigt trött liten kille som ville hem & sova, så vi tackade för oss & åkte hem. :) Jag var faktiskt helt bombis på att han skulle somna i bilen, men icket. Han höll sig vaken hela vägen. :) ♥
Kramar /Mariana






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: