Mariana Sörlin

2012-04-24
13:08:43

...

Idag har vi tvättat, tvättat & tvättat lite till, vi lyckades även städa lite. Så nu är det gjort för denna vecka, skönt. :) Som ni vet är jag & Steve ute efter en ny bostadsrätt, vi kikar dagligen på Hemnet´s sida. Vi har tråkigt nog snöat in oss på vissa speciella områden som V.Ersboda & Tomtebo. Men idag överraskade vi oss själva & for på en öppen visning, jag vart väldigt kär i det charmiga lilla radhuset. :) Så vi la ett bud innan vi lämnade stället. Så nu vill jag att alla håller tummarna, 2:a gången gillt? Om en veckan eller två kanske vi vet. :)

Vi hade med oss min mamma denna gång som sen hakade på oss hem. :) Tänka sig att Didde har fått rå om sin mormor 2 dagar i rad. :) ♥ När det sen var dax för henne att åka hem fick Bianca följa med. Trots att hon bara varit med oss i dryga månaden lämnade hon ett tomt litet hål i våra hjärtan. :( Att hon gick så bra ihop med Bubben & Didde gjorde det ännu jobbigare. Av nån konstig annledning ville hon inte vara rumsren hemma hos oss. :( Så vi har nu sagt att Bubben får bli ensamhund i nått år till tills tiden & energin att skaffa en valp finns. :)

Ps! Igår fick Steve ett sms där det stod att vi vunnit på postkodlotteriet. :D Awesome, dock var det bara 150kr vi vann haha! :P


Kramar /Mariana



Kommentar:
#1: Therese

Mäh:( ingen bianca... Vad trist!

2012-04-24 @ 21:09:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: