Mariana Sörlin

2012-04-05
19:56:42

HundSpa & Bus.
Ikväll skulle igentligen min älskade Mossi med familj komma förbi & gratta Steve i efterskott. Men då det trasslade så hemskt med deras skoter bestämde vi oss för att ses till veckan. :) Så vi sparade på fikat & hade hundspa här hemma istället. Bubben & Bianca fick sina klor klippta & filade sen åkte dom in i duschen för en balsam inpackning mot torr hud. :) Vi snyggade även till dom runt ögonen & smorde in deras tassar. Nu ligger dom så snällt på var sin sida om mig & tuggar på ben. :) ♥

Det blir en tidig kväll ikväll, då klockan ringer redan vid 05.30 imorgon. :( Nått att se fram imot är ju att Bianca ska följa med mig på jobbet. Lite extra hjälp är aldrig fel. :) Då gångbanorna mest består av vattenpölar & slask fuskar vi & tar bussen till jobbet. :)


BusUngen min. <3Att dansa med dammsugaren är sjukt kul. ;DBianca åker snålskjuts när vi busar med Bubben & Didde. :)Helan & Halvan, vad skulle dom göra utan varandra?! <3Njuter av att få klorna klippt & filade. :)Nyduschad & luktar gott. :)


Kramar /Mariana



Kommentar:

Har allt missat dina inlägg om denna lilla nykomling. Hoppas hon blir glad av att träffa Signe även fast hon verkar vara en tikhatare. Men Signe går ihop med alla hundar hon träffat, och gillar ingen Signe så är hon inte så brydd. Blir inte arg tillbaka :P. Blir fullt upp på söndag med hundarna,bebisarna och Bingolotto haha.

2012-04-05 @ 21:58:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: