Mariana Sörlin

2012-04-14
19:11:37

Lördag.
Idag mår vi betydligt bättre, men inte helt hundra. :) Mellan all vila & bus med sonen har vi tvättat, tvättat & tvättat lite till. :P Alla sängkläder, filtar & kuddar är nu bacill fria. T.om golven glänser ifall vi skulle ha drägglat en himla massa på det, haha. :) Fick även i mig den första riktiga måltiden på 3 dygn. Självklart vart det Pizza, den bästa bakis & krya på sig maten som finns. :) Även fast kl bara är 19.00 ska jag snart ta & krypa ner i den renbäddade sängen & glo på en film innan jag sluter mina blå. :) Behöver all energi jag kan få imorgon för då ska alla baciller bort från toan & köket..

Måste även säga att både sonen & hundarna har varit guld under dom dagar vi legat sjuk. :) ♥

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: