Mariana Sörlin

2012-04-07
22:34:02

Matvägrar.. :P
Jag kan lova att vi fick oss ett gott skratt vid middagsbordet då Didde matvägrade för första gången. :P Det har verkligen aldrig hänt förut. :/ Han har alltid ätit det som serveras. Men inte idag, vi fick ge upp & plocka fram ett smörgåsrån med mjukost på. & vips så hade vi världens nöjdaste kille igen. :) Haha, mammas ♥
Kring 19 tiden dök Nina, David, Pennsy & lilla Signe förbi. :) Det vart full fart på både barn & hundar. :) Vi snackade skit, pimplade kaffe & åt gotta. :) Mötet mellan Bianca & Signe gick mkt bättre än jag trott, vilken toppen tjej Signe är. Hon brydde sig inte ett dugg om Bianca. :)

Sällskapet har nu åkt hem & jag ska göra mig klar för sängen innan jag somnar sittandes framför datorn. :P Imorgon blir det en lugn förmiddag innan vi packar ihop oss & åker till Svärmor på middag. :)

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Therese

Oj ja då är det dags att gå upp o kika:) vi tänkte åka kring två-tretiden typ? Ej bestämt:)

2012-04-08 @ 10:21:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: