Mariana Sörlin

2012-04-25
20:00:09

Onsdag.
Efter jobbet cyklade jag som en tok hem för att hinna pussa på mitt lilla bustroll innan Emmelie kom & hämtade upp mig. :) Vi skulle nämligen ut på äventyr & sen storhandla. :) Man känner sig alltid lika fattig då man trycker ok & får kvittot i handen. :P Men gud så skönt det är med en full kyl & frys. :) På lördag ska vi bränna ännu mer pengar, en tur till Rusta & Jysk står på vårt schema. :)

Imorgon är sista visningen på radhuset vi har lagt ett bud på. :) Spännande! Än så länge är det bara vi som är intresserade/lagt bud. :D Förmodligen kommer det bli budgivning, eller det brukar alltid bli det. Iaf med våran tur. :P På tors kväll eller fre kommer mäklaren kontakta oss med ny information. :) Väntar med spänning.

Nu ska jag bara ta det lugnt & göra en tidig kväll. :) Imorgon väntas en heldag på Busplaneten med alla kompisarna. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: